پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251227
هيچ کاري بدون پيشوا به پيروزي ختم نمي‌شود/رهبريِ سکان‌دار انقلاب اسلامي، کليدي و پيش‌برنده
تاریخ انتشار : 1400/11/11 08:37:37
نمایش : 1048
يک استاد دانشگاه و کارشناس سياسي با بيان اينکه کمال انسان‌ها و رشد و تعالي آن‌ها در طول تاريخ به‌واسطه پيامبران الهي و ائمه معصوم (ع) صورت گرفته است، گفت: اين موضوع نشان از آن دارد که هيچ کاري بدون وجود يک رهبر به پيروزي ختم نمي‌شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، احمدرضا بسيج کارشناس مسائل سياسي و استاد دانشگاه در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: هر حرکتي که منجربه موفقيت شود، بدون هدايت‌گري ممکن نيست.
 
وي با بيان اينکه کمال انسان‌ها و رشد و تعالي انسان‌ در طول تاريخ به‌واسطه پيامبران الهي و ائمه معصوم (ع) صورت گرفته است، تصريح کرد: اين موضوع نشان از آن دارد که هيچ کاري بدون وجود يک رهبر به پيروزي ختم نمي‌شود.
 
بسيج خاطرنشان کرد: همانطور که در کشورمان ايران مي‌بينيم، دستاوردهايي که در حوزه‌هاي علمي و سياست خارجه و... براي افرادي که عميق مي‌نگرند و با انديشه نظر مي‌کنند چشمگير است.
 
اين استاد دانشگاه بيان داشت: دشمنان نظام هم به پيروزي‌ها و موفقيت‌هاي ايران بعد از انقلاب اسلامي بارها و بارها اقرار کرده‌اند و هم اين‌ داشته‌ها، بدون حمايت مقام معظم رهبري ممکن نبود.
 
وي يادآور شد: اگر اين نظام پيشواييِ مقام معظم رهبري را نداشت نه اصل انقلاب و نه توفيقات بعد از آن حاصل نمي‌شد، بنابراين نقش مقام معظم رهبري در اين زمينه يک نقش بي‌بديل است.
 
بسيج با اشاره به ويژگي‌هاي شخصيتي رهبر معظم انقلاب افزود: همين ويژگي‌هاست که مقام معظم رهبري را از ساير رهبران  چه در جهان و چه در تاريخ ممتاز مي‌کند.
 
اين کارشناس مسائل سياسي به سخن پيامبر اکرم (ص) درخصوص برتري عالمان مسلمان از پيامبران يهودي گفت: پس مي‌توان گفت نقش رهبريت و ويژگي‌هاي شخصيتي مقام معظم رهبري در همه حوزه‌ها خاص و منحصربه‌فرد است که مقام ايشان را بالا مي‌برد.
 
وي تاکيد کرد: ولي‌فقيه جانشين امام زمان (عج) است و قطعا خود ايشان در انتخابش نقش دارند، اين نقش مي‌تواند به‌صورت الهاماتي به نخبگان و منتخبين باشد.
 
بسيج بيان داشت: از انجايي که ولي‌فقيه جانشيني امام زمان (عج) را دارد و اين جانشيني به نام اين امام بزرگوار است پس برايشان اهميت دارد که که چه کسي در مسندشان قرار گيرد.
 
انتهاي پيام/1026ج 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html